20100724

AHAN THAI 泰好味炒饭

炒饭-睇落好似好容易煮甘,但係其实系相当考功夫伽!我觉得一碟好炒饭必须符合以下条件:
1.饭既味道粒粒均匀 2.饭一定要松,唔可以黐埋一弃 3.干但唔窿 4.有D湿但唔油 5.锅气要够
今晚我同KURT又嚟到蒲种揾食,最后揀佐位于BANDAR PUTERI PUCHONG 既AHAN THAI 泰国餐馆。由于两个人好难叫餸,所以我地就一人叫咗碟炒饭,简简单单解决今日的晚餐。
外面落紧雨,我唯有係车上影底间餐馆的外观。
呢度有六款唔同口味的炒饭。
HOUSE FRIED RICE 招牌炒饭- 伴荷包蛋,泰式炒鸡肉,薯片同腌青瓜粒。除咗有D油之外,几乎符合我以上讲的条件。RM7.90
TOM YUM FRIED RICE 东炎炒饭- 同招牌炒饭的问题一样,油!味道几好,带有D香茅味。虽然话系东炎,但係一D都唔辣伽!RM6.50
叫咗杯热中国茶嚟去油...


AHAN THAI RESTAURANT
ADD: NO.28, Jalan Puteri 1/4, Bandar Puteri Puchong.
TEL: 03.8068.3587

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger