20100606

THE DAILY GRIND 汉堡包专家

我相信对好多人嚟讲,汉堡包係一样非常普通既食物,无论係街边的RAMLY BURGER或者係国际连锁快餐店MC D, BURGER KING等等,我地随时都可以食到唔同风味既汉堡包。汉堡包唔单至係两块面包挟一块肉甘简单,而係已经变成现今速食年代既一个象征,因为又快又方便。在欧美国家更加係三餐中必有一餐係汉堡包,想唔肥都几难。当然,如果汉堡包唔係用D雪蔵腌肉而改为鲜制肉饼,配全麦面包同多D菜,甘营养都比较均匀同健康。

今日我同屋企人嚟到孟沙BANGSAR - THE DAILY GRIND汉堡包专门店庆祝我既生日。呢度既环境好舒服,因为灯光暗暗地好似CHILLIES但嚟就无CHILLIES甘吵甘多人。

本月份汉堡包DOUBLE SIRLOIN STEAK SANDWICH- 两块烤牛腩片,牛熏肉,番茄,沙律菜,煎蛋配黑麦面包(RYE BREAD) ,炸薯条。我只想用三个子嚟形容我咬落去既第一啖- 好好味!!材料丰富又有口感,D薯条好正但係就咸佐D。自制茄汁亦做得相当有水准,一定要试! DOWN TO FARM BEEF BURGER 牛肉包- 配炸洋葱圈,炸包黍薯仔(CROQUETTE)同薯条。个芝麻面包好新鲜,唔会好似一般汉堡包甘又干又硬。牛肉饼个厚度好似CARL'S JUNIOR D牛肉包甘,多汁兼结实。 烤三文鱼包- 分量十足的三文鱼配上新鲜沙律菜同秘制酱汁。原来平时係日本餐厅食开D烤三文鱼攞嚟做汉堡包都几唔错,可谓一个西日合璧既汉堡包。哈哈!
墙上挂住一D复古卡通画譬如POPEYE同BETTY BOOP,好有FEEL啊~ 坐係户外可以睇到 BANGSAR VILLAGE 2


THE DAILY GRIND
ADD: LG8, Lower Ground, Bangsar Village, Jalan Telawi 1, Bangsar.
TEL: 03.2287.6708

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger