20100720

MC DONALD'S 新推出烤鸡肉包- GCB

MC DONALD'S 周毕时都会有新搞作,就好似每逢农历新年推出的发财汉堡包及炸洋葱卷,同埋几个月前推出的双层包 (DOUBLE FILET-O-FISH, DOUBLE MC CHICKEN...)。而近来佢地又有新嘢- 名为GCB (GRILLED CHICKEN BURGER) 的烤鸡包!哗~~~ 身为一个MC D 忠实粉丝的我,就梗系啦啦臨去发掘一下!

盒上写住 " It's love at the first bite",有冇甘好食?我唔信!:P 即刻就开嚟食!
GCB 真面目大揭露!单睇个样,就知唔系好掂 :( 塊鸡脾肉好似营养不甘良,干憎憎又皱晒皮,连D炭烤酱都少得好惨。咬落去的第一啖就开始失望,唔知系我个人要求太高,还是我对MC D 期望太大...我都系觉得旧款麦鸡包好味D。建议喜欢食烤鸡包的朋友(如果)去新加坡一定要食MOS BURGER 的照烧酱鸡包,保证你食过返寻味!
包装虽然好精致可爱,可惜冇内在“味” :P

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger