20100813

SING KEE CRISPY ROASTED CHICKEN 成记脆皮烧鸡

认识成记烧腊全因我现任老板,因为佢经常都会请我地一班同事嚟呢度食饭,逢同我地食饭佢必定建议去成记 -_-''' 好似佢有股份甘。 不过我都好感激老板,如果冇佢,我地都唔会周毕时有免费餐食囖! :)


新鲜出炉的脆皮烧鸡, 上檯时仲係热咖!

(左)各式老火炖汤 (右上)睇到另人流晒口水的烧腊相
(右下)一到午餐时间就坐满人,所以要食就要乘早。

烧鸭与叉烧,卖相同味道唔错,如果叉烧可以再烧爖一D就更好啦!

呢度仲有各种杂菜,就好似(左)酸菜及(右)咖哩豆角杂菜亦做得相当唔错!

哗!哗!哗!仲有新鲜自制餐包、蛋挞、鸡肉烧包及猪肉烧包!好香啊~

呢度你想嚟个饭后甜品,不妨试下呢度的焦糖炖蛋 CARAMEL CUSTARD,又滑又香!(唔好意思,冇影到相,不过你可以睇墙壁上挂著张相。:P)


记生意非常好,全靠有好似我老板呢D忠实粉丝支持,嘻嘻~
-
SING KEE KITCHEN 成记港式烧腊
ADD: 61A, Jalan Desa Bakti, Taman Desa, 58100 KL.
TEL: 03.7981.6136

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger