20101210

BIG BROTHER 最令人期待的意大利芝士鸡扒

又係星期五...
我爱星期五,因为佢俾我的感觉好似永远都係"the night is still young" 甘!:D 所以放工咗之后,我就同蛇仔明及Gary 三人一齐去Kota Damansara揾食,目标係一间马来同胞营业嘅西餐馆,叫做BIG BROTHER。未嚟之前我对呢间餐馆抱住半点怀疑,因为当蛇仔明话呢间餐馆係马来同胞开嘅时候,我即刻联想到Taman Mayang的William Western Mamak- 佢係一间...唔係...应该话係一档,一個街边露天西餐档- 出名食物分量大,但係味道麻麻,价钱却同一般西餐馆冇乜分别,而且环境污浊,真係'物不所值'。
由于曾经有过甘嘅遭遇,所以我对马来同胞营业的西餐馆都冇乜信心,但係既然蛇仔明极力推荐,我就梗係要试下啦~哗~~~不得了!一试之下即刻爱上,呢度D西餐真係好好味啊~

位于KOTA DAMANSARA的BIG BROTHER RESTAURANT & GRILL。 餐牌上的照片好吸引,每一样都好似同我打紧招呼甘 XD

左揀右揀,最后我揀咗芝士鸡扒。 招牌厨师沙律 CHEF'S SALAD

料丰富,沙律酱好特别 *必试! 我,蛇仔明及Gary三人都超锺意的薯泥 MASHED POTATOES,味道一流!*必食!
CHAR-BROILED LAMB CHOP 炭烤纽西兰羊扒 RM18.90

整碟羊扒的表现有过而不失,无论主角,沙律或炸薯条都甘有水准。 AU GRATIN CHICKEN CHOP 意大利芝士鸡扒 RM16.90

好震撼!好浮夸!美味程度令我感动~试一试你一定好锺意!:D

CHAR-BROILED RIB EYE STEAK 炭烤黑椒牛扒 RM29.90
由于煮得太熟,所以口感欠佳,黑椒酱汁亦难以渗入肉质里面。
我個人比较喜欢六成熟牛扒。
GARY与牛扒开心合照。
ICED PEACH TEA 冻蜜桃茶
货真价实,有真桃咖!
每次食D油腻嘢我都一定会點番杯热绿茶,饮咗之后好似冇甘内疚~XD
多谢蛇仔明介绍我地嚟呢個地方,我嘅胃口好满足!

-

BIG BROTHER RESTAURANT & GRILL
ADD: No. 3-G, 3-1, Jalan 5/20, Pusat Perdagangan Kota Damansara, PJU 5, 47810, Selangor.
TEL: 03. 6142.7678
BUSINESS HOURS: 10am-11pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger