20101209

FROM AUSTRALIA 来自澳洲的手信

"惊喜"呢家嘢真係好奇妙,佢会系你预料之外突然出现,然后令到你开心到不得了。可能係一下,亦可能係几日几夜都未能平复,就譬如话求婚,相信呢個係每一個女仔都毕生难忘的惊喜及经历。而对我嚟讲,其实生活每一日都係惊喜,因为冇人会知道下一秒会发生乜嘢,是惊或是喜,令人满怀期待。

最近我就收到一個惊喜,係一個手信。其实朋友去旅行买手信俾我应该係一件好普通的事,但係重点在于我从未唸过呢個朋友竟然会买手信俾我,而且仲买咗份我肯定会锺意的手信-茶壶,真係好惊喜!估唔到一個认识唔耐兼第一次去澳洲旅行的朋友竟然会买一份甘有心思嘅礼物俾我,惊喜之余觉得感动^^。點解我甘锺意茶壶?其实就要由几年前讲起-我第一次接触传统英式下午茶(ENGLISH AFTERNOON TEA) 嗰阵时...好自然地迷上咗叹下午茶的感觉及漂亮茶具。

来自REESE的手信:薰衣草色的二合一茶具+ 30克英式早茶叶
精致得嚟又几有创意性,上面係茶壶,而下面就係茶杯。
其实饮茶唔一定要同一大班朋友去D人流多的地方,有时一個人係屋企,听听音乐,悠悠闲闲甘叹番壶茶亦是一种人生乐趣,真所谓偷得浮生半日闲。
*配角〉皇冠猪仔係KURT年头去日本时带返嚟的手信,亦都係一個大大惊喜,因为我从未唸过一個外表睇起嚟有些少'cool'的男仔竟然会走去公仔机挟隻猪仔俾我 XD 我超喜欢呢隻猪,因为佢识行识叫,而且係用心机同时间挟返嚟咖~TQ!
茶叶散发独特而舒适的清香味,再加上背景播放的法语歌曲,令我觉得早晨叹茶特别美好^^
好似突然间到咗巴黎某一角落...
茶叶浸咗几分钟之后就可以倒嚟饮啦~
讲真,越睇呢個茶壶越觉得佢可爱,肥肥矮矮 =D 好衬后面嗰隻猪仔。其实我觉得每一個牌子茶叶的味道都差唔多一样,原因唔係我味觉迟钝而饮唔出佢嘅分别,而係饮茶讲求心情,你饮嗰杯茶时嘅心情。
冇坏茶,只有坏心情。

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger