20101212

MARU KOREAN & JAPANESE 日韩料理之我们的私人空间

为咗同佢庆祝生日,我做咗好多RESEARCH- 考虑范围包括:日本餐(因为我地都锺意),地点要特别(气氛都会好D),食物要有水准(如果唔係就好扫兴),环境唔可以太吵及有私隐(无论讲话或影相都比较方便)。果然,皇天不负有心人,竟然俾我揾到呢间私隐程度极高的日韩餐厅-MARU,地点位于MONT KIARA 某高尚公寓里面,无论环境或食物都相当吸引,而且仲有私人房间,咁我地就可以係不受干扰的环境之下慢慢享受呢個生日大餐啦!:D


BACON ENOKI 猪肉火腿包金针菇
里面有好多金针菇,而且包得几扎实,建议沾上照烧酱,味道会更好。 MARU係MONT KIARA的一大秘密 -地点靓,食物正,价钱平。
我好荣幸同你一齐分享呢個秘密:D (你唔好话俾人知OK) 左望右望...我们的私人房间虽细,但係感觉ICHIBAN。^^
(最好就係可以食烟,啱晒佢)
餐牌好吸引,乜花款都有。最大嗰隻刺身船只不过RM60,笑(XIAO)!
呢度有卖猪肉!
胡椒 & 盐两兄弟,一個脾气躁,一個好咸涩。 XD
无论你选择食日本餐或韩国餐,佢地都会免费俾你 KOREAN STARTERS 韩式前菜。
有9款咁多,包你即刻‘开胃’! 其中之一款前菜:黑芝麻沙律
我超锺意!!
接落嚟有 JAPANESE STARTERS 日式前菜(一人一碟):
炸鸡 TORI KARAAGE,炸软壳蟹 SOFT SHELL CRAB ,猪肉卷PORK ROLL
每一样都咁好味,而且又係免费咖!老板咁大方,我一定会落多几钱肉紧推荐呢個好地方俾大家。
前菜未食完,主菜就嚟到,真係生多個口都食唔切。:P
SASHIMI (5 KINDS) 有五種海鲜刺身的船仔
非常新鲜,而且每一片都咁厚身。
三文鱼厚度啱啱好,最适合摆落口度慢慢嚼~用好似嚼香口胶咁嘅力度,嚼下嚼下,好过瘾。
HOTATE SUSHI 扇贝寿司
佢鲜味无比,而我就快乐无比 :P

TENZARU SOBA 冰冻荞麦面+天妇罗
天妇罗炸得好酥脆,面又滑又爽口!
我個人非常喜欢呢张相,如果外面落雨(最好可以落雪)相信感觉会更加好 :D
佢都几锺意呢個地方,好自然地又提起佢去日本时點點點... XD
(其实我都好想去)
我无聊行去隔篱房取景,感觉超正!
不过如果夜晚有人係度玩秋千就有D恐怖 :S 寿司吧。
同一般日式餐馆好唔同,呢度有自己养嘅海鲜,就好似呢条波点鱼...
仲有我地刚才食过D章鱼刺身...咦~好似好恐怖。
饱到冇声出~ HAPPY BIRTHDAY!希望你永远健康快乐 :*
我们的私人空间有道门,锺意點就點,哗哈哈~
韩国烧烤的价钱同日本餐一样咁合理,下次一定会再返嚟食!
陶醉在其中...
唔怕热的朋友可以选择户外用餐,环境都几舒服,又可以睇到游泳池(顺便睇埋性感比坚尼)XD
餐厅外面的圣诞装饰 :)
全程气氛都好温和平静,直至我见到呢张单据,心跳同表情都突然紧张起嚟 =D
有冇搞错?食咗咁多嘢,尽然唔使一百蚊?我从未俾钱俾得咁开心,哈哈哈~
喜欢食日本或韩国餐的朋友一定x2要嚟食啊!(记住,唔好话俾人知)XD
-
MARU KOREAN & JAPANESE RESTAURANT
ADD: 20-00-6 Cafeteria, Angkupuri Condo, Jalan 1/70C Off Jalan Bukit Kiara.
TEL: 03.6201.1471/1472
BUSINESS HOURS: 11am-3pm & 6pm-10pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger