20110101

FLO CAFE 《蓝星号》之食过返寻味朱古力粒曲奇

完成咗雅典短暂又充实的旅程之后,我地就要向第二個目的地出发啦!而呢個地方係我一直以嚟(就连发梦)都想去嘅地方,我想夸张一D称佢为‘天堂’,因为呢個地方只有蓝与白,景色靓到令人感动流泪,连电影《Mama Mia》亦曾经到此取景拍摄...讲到呢度,相信大部分人都会估到我将紧嘅就係地球上最浪漫的地方之一:圣托里尼(Santorini),亦称为爱琴海。

其实由我知道我即将会去圣托里尼嗰一刻开始,我嘅心情就一直未能平复,因为呢個地方俾我的感觉係好遥远,好梦幻,好童话,有D唔真实。原来,当梦想即将变成事实的期间,人嘅感觉同思维会乱到好似杂菜沙律甘 :S

早上七点到达雅典的Piraeus码头乘搭7:25am的《蓝星号》。
前往圣托里尼的单程船票 EURO 34 。
上船之后...
早晨的气温令我打冷镇~
坐船一D都唔闷,因为除咗可以睇人,睇电视同睇海景之余,仲可以食!哈哈!
《蓝星号》上的Flo Cafe 主要售卖新鲜自制三文治,曲奇,蛋糕及热饮。
要知道西方人有几喜欢饮茶,睇下呢度坐满晒D乘客你就知 :D
Flo Cafe 的极品- 超多朱古力粒的曲奇 (EURO 0.89)
又香脆又松软,每一毫分都係朱古力粒!!!ChipsMore简直输九条街~
享受生活唔一定要去高级餐厅食嘢,饮杯热Cappucino (EURO3.73),食塊曲奇也是乐活之道 =)
就算天寒地冻,我都唔怕,因为有你同热咖啡相伴,嘻嘻~
'' V for Victory'' XD 船係半途中会停留于其他岛以俾乘客落船及上船,每次大约10-15分钟。
每一個岛的码头都差唔多一样。
坐船赏景真係好悠闲~
呢一幕令我唸起N年前睇过的E.T电影 XD
《蓝星号》继续向圣托里尼前进...
-
想知多D:

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger