20110212

Hong Kong 7-11 香港便利店揾食

行7-11便利店係我嘅嗜好, 尤其是係外国的7-11,总有令人“心动”的美食。 XD
-
瑞士鸡翼,红酒牛舌烩意粉,XO排骨饭,荷叶饭,冬菇鸡汤,乾烧伊面,香蒜肉丝意粉...
只需摆入微波炉叮一叮就可以食啦!方便又经济!^^ 如果大马7-11都可以做到甘就好囖~泰国7-11有卖爽口香肠及汉堡已经好唔简单,估唔到香港7-11仲厉害,竟然有卖我锺意食嘅特大墨鱼丸,咖哩鱼蛋,碗仔翅,芝士鸡尾肠,黑芝麻包,鱼蛋捞面,烧卖等等各种诱人美食。你都咪话食唔饱,哈哈~
人人都熟悉的《出前一丁》,我一口气买咗三個口味-辣海鲜味,猪骨濃湯味同牛肉味。 XD
一返酒店就即刻开餐。XD
哗~~里面有牛肉片及鸡蛋!果然係‘真材实料’的杯面。:)
珍珍《旺角风味篇》烤香肠味薯片,都几特别。
有啲咸,不过口感一流。 =)
珍珍的卖点: V-Cut 薯片
-
7 eleven

4 comments

  1. Hi! 如果你仲係香港, 可以试下7-11买得到嘅美心咖喱牛腩饭, 唔错咯!

    ReplyDelete
  2. Hi Daniel,

    多谢分享!:)可惜我已经返咗大马,下次去香港一定会试!!

    ReplyDelete
  3. 我也很想念台湾的7仔,真的是应有尽有,非常的方便。
    如果马来西亚也有如此的7仔,那就太棒了!

    ReplyDelete
  4. 嗨小琪,

    多谢留言 :) 真係好羡慕外国的7仔,应有尽有!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger