20110210

VICTORIA STATION 年三十晚庆团圆

对于大部份唐人嚟讲,年三十晚通常都会係屋企食饭或者去中餐酒楼捞生庆团圆,但係我屋企就冇咁嘅传统,而係选择去西餐厅据扒 :) 一嚟出街食妈咪唔驶咁辛苦,二嚟食西餐又可以避免中餐酒楼人逼人,等食,食物水准有偏差等问题, 所以当晚大家係Victoria Station 都食得好舒服同开心。

旧年我哋去Italianies食意大利团圆餐,今年我哋去Victoria Station据扒,唔知明年又会去边? :) 其实团圆饭嘅意思就係一家人可以坐埋一齐食饭,所以食乜同去边都唔重要。
首先有面包同牛油,面包好松软,再搽上星星牌牛油... 真係最佳拍档!
接著落嚟有芝士烤瑤柱一打,哗~新鲜又有口感!=D
蒜蓉烤田螺,味道一般,但係螺肉都几爽口, 总算拉上补下。 :)
呢度嘅环境令我唸起伦敦,感觉好舒服。
Grilled Lamb Cutlet 烤羊塊,超鲜嫩!!!
不过伴菜就麻麻~ :
Fish & Prawn Combo 鱼虾一家亲
适合喜欢海鲜及煎炸食物的朋友。
Victoria Station 最大嘅特色就係呢架由室外穿入室内的翻版伦敦火车。:)
0
*以上食物只不过係当日的一部份,因为灯光拍摄问题,所以未能将每一张相都摆上网 :P 其他食物就等大家亲身体验之后再同我分享吧!
-
VICTORIA STATION
ADD: 243, Jalan Ampang, Kuala Lumpur.
TEL: 03.4257.3388

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger