20110308

BEA'S BLOOMSBURY 维多利亚小甜甜下午茶

係未正式介绍维多利亚小甜甜下午茶之前,我想先同大家分享下英式下午茶的故事...
-
根据网上资料搜查所得,英式下午茶(English Afternoon Tea)的概念源自贝德福德第七公爵夫人安娜 (The 7th Duchess of Bedford, Anna, 1799-1861)。十八世纪的英国人每日只用早餐同晚餐,而英国贵族一般係晚上8點后才用晚膳。早餐与晚餐的漫长时间,令到唔少人饥肠辘辘。而公爵夫人就喜欢邀请三五知己,係每日下午四點锺左右到佢家中,一同享用以上等瓷制餐具盛载的香醇好茶,以及精致的三文治及小蛋糕,此即为英式下午茶文化之始。后来呢種习惯蔚然成风,係上流社会渐渐流行起嚟,成为时尚名媛淑女午后聚首,享用茶点的文化。但係随着时间的变迁,饮用英式下午茶的风气已经流传到英国各個阶层,成为英国人每日生活饮食的一部分,同时亦成为世界各地五星级酒店都会提供的食物。
-酒店
回归正题,我今日要同大家分享的英式下午茶有别于一般传统三层式下午茶,因为佢只有两层,而且糕點都係以“甜”为主,因此我称佢为“维多利亚小甜甜下午茶”。:P 人生短暂,所以唔好再浪费时间去百货公司血拼,不如学下英国人悠悠闲闲咁享受下午茶,体验一下贵妇的生活。 XD

位于Theobald's Road 的 Bea's Bloomsbury咖啡馆,地方虽细,但係感觉唔错。:)
下午时段,咖啡馆坐满晒客人,但係90%都係女性,好明显英式下午茶係我哋女士们的玩意,男士们未必懂得欣赏。XD 客人必需到柜檯點餐,但係食物将会由侍应送上。
二人份双层式英式下午茶 (24镑)
有一壶伯爵茶(自选口味), 杯仔蛋糕, 英式松饼 (Scone)配果酱或冻奶油,布朗尼(Varlhona Brownie),迷你酥皮,及各式甜點。卖相精致诱人,不过糖份指数相当高!都係少食为妙!:P 下午茶下层有两塊英式松饼,贝壳形海绵蛋糕(madeleine) 及柠檬软糕。
味道好纯正的士多卑梨杯仔蛋糕~ :D 好香!
柠檬软糕,质感好似橡胶加海绵,都几奇怪 :S
香味不断由开放式烘焙室传出嚟~令人食欲大增!
柜檯上摆放住各式美味糕點,任君选择。
有11種口味咁多,不过我始终最喜欢伯爵茶(Earl Grey)嗰種香味,闻到都令人觉得醒神 :D
我非常喜欢英式Muffin嗰種味道同口感,好庆幸
係大马的麦當劳(早餐)及三藩市咖啡 (San Francisco Coffee) 都可以揾到类似的火腿Muffin。 :)
Pistachio Macarons 开心果口味蛋白杏仁饼乾。
食完之后才发觉呢两個藏係碟与碟之间嘅兔仔,好得意!好精致!餐具设计师的创意真係令人惊嘆~
循例都要影番张相。:P 创意不断...呢度仲有性感美腿下午茶三层碟,女性又點唔心动?!XD
就算唔食都会望多两眼!
虽然我唔係好锺意食甜嘢,但係我享受嘆下午茶嗰種悠闲的过程,能够令人放慢平时忙碌的节奏,慢慢地,轻松地品尝下午茶带嚟的乐趣。

-

BEA'S BLOOMSBURY
ADD: 44 Theobald's Road London WC1X 8NW
TEL: 02072428330
BUSINESS HOURS: Mon-Fri 8am-7pm Saturday 10am-7pm
**Afternoon Tea 英式下午茶供应时间: 2:30-5:30pm

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger