20110418

ROYAL OPERA 我和伯爵有個约会

2011年1月9號,晚上9點
-
繁华的都市经过雨水的洗礼之后变得沉默,变得凄美。
街上没有平日的喧哗声,只有急促的脚步声,因为一個不甘寂寞的心正在赴约,雨不停咁落,我不停咁行,终于行到街口的Royal Opera。佢早就已经係里面等紧我,我心急地整理一下头髮,再泼走外套上的雨珠。越嚟越冻,越嚟越紧张,双手互相磨擦几下,好自然地摆入外套袋取暖,然后侧身咁用手臂推开道門,我和伯爵的约会即将开始...



Royal Opera- 约会好地方。
玻璃窗上的手绘图案俾人一種神圣及幸福的感觉,令我联想到一对正在教堂中行礼的新人。

若然将伯爵比喻为男人,我可以话巴黎令我遇上最好的男人。虽然曾经和不同的伯爵有过无数次的邂逅,但係冇一個能够给我呢種感觉,遇上你,我先知道乜嘢係最好。Comptoirs Richard - Grand Earl Grey 绝对係伯爵之中的极品,我只想好好拥有。

Comptoirs Richard 的茶包袋唔係用纸做成,而係用高质素的丝绸网制成,一摆上手就可以感觉到佢嘅柔滑质感,过后仲手留余香添~ :D

要懂得享受杯中物就要懂得三個步骤: 1.觀- 静觀茶色的变化 2.聞-用嗅觉感受茶香 3.饮- 细啖品尝。

伯爵茶的热气随品尝时涌向脸上,阵阵清香的佛手柑味道,令我觉得好似做紧香薰facial咁,舒服到不得了~ ^^

爱人點咗呢杯热朱古力,相當符合佢黑黑实实的形象。XD

雨天时可以饮杯香浓的热朱古力有種说不出的幸福。

如果你有机会光顾呢间咖啡屋,記得要望多两眼,我係话望呢度的男性侍应,嘻嘻~因为每一個都好似同一個厂出嚟咁,同样发型,同样身形,连個面孔都几乎差唔多一样,咿~好得意啊!:P

沉醉于古典欧陆风之中,令我几乎忘记自己原来係個大马人。XD

价钱同本地的星巴克Starbuacks差唔多,不过环境就天同地比。
-


ROYAL OPERA

ADD: 19 Avenue de L'Opera, 75001 Paris, France.

TEL: 0142607270

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger