20110519

CARPENTER STREET 上帝庙酸辣鱼片鱼鳔湯

每當拜訪另一個地方或国家时,我都有一種坚持,就係試道地美食,因为咁唔单止可以了解當地人的饮食文化,亦能从中體會民生风情。呢次古晋旅程虽然只得短短四日,但足已令我对呢個小城市留下深刻的印象,尤其是係古晋人的热情及真材实料的道地美食,例如上帝庙对面的酸辣鱼片鱼鳔湯,真係有食过返寻味的感觉啊~ :)

亞答街上帝庙对面的阳春台饮食中心有几個营业超过50年的熟食檔仔,而當中有几個只做夜市,所以放工后我地就嚟呢度'happy hour',嘢!:)

招牌酸辣鱼片鱼鳔湯,咁大煲只卖RM18, 我俾佢50分!* :D

*鱼肉10分鲜甜,鱼鳔10分爽口,酸辣湯10分开胃,材料10分充足,价钱10分平。唔食一定会后悔!
虽然依家已经係晚上十點,但我并冇半點内疚或担心,因为能够在雨天享用一煲煲热辣辣的美食就如大热天时饮椰青咁幸福,所以我宁愿选择肥多一日都唔要错过咁美好的时刻!XD 瓦煲焖鱼頭- 味道有D难形容,有些少甘香,又有些少辣...唔....仲有一D豆鼓味,怪怪地但又几好味。;S
不能错过的古晋美食之一:粿汁! 坦白講,我从来都唔食内脏,并且觉得内脏好核凸 :S ,但無可否認呢碗粿汁的味道真係一流,香濃無比,唔通呢度的粿汁煲从来都未洗过?!XD



亞答街阳春台饮食中心


ADD: Opposite Shang Di Temple (上帝庙对面), Carpenter Street, Kuching.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger