20110519

COFFEE CLUB 书中自有咖啡屋

我唔係一個书蟲,但我喜欢徘徊在书局裡面,翻翻雜誌,看看图画,同埋聞聞书香味。虽然雪隆区大大细细的书局多不勝数,但我只情有獨锺于纪伊国屋 (Kinokuniya),嘻嘻~當然唔係因为呢度D书特别香:P,而係呢度的选择比较廣,尤其係關于設計,摄影,旅游及日本入口的书籍。我曾经試过一個人花大半日时間穿梭中文部,英文部,日文部及楼上的設計部,实质收获虽然唔大(买书其实係高消费嗜好:P),但短短几個鐘已算获益不浅。
-
當然...我并非纯粹被书香味吸引咁简单 XD,如果冇美食的存在,我又岂能在书局裡面逗留几個鐘?(终于講出真心話)XD 有去过Kinokuniya的朋友相信都知道楼上設計部旁邊有個小型咖啡屋,应该話係一個小角落比较适合。呢個咖啡角落叫Coffee Club Xpress,佢係一個新加坡咖啡连锁店品牌,記得早几年前我在新加坡生活时亦帮衬过呢家咖啡屋,饮品同食物都唔错。其实Coffee Club系吉隆坡已经有一段好长的时间,如冇估错应该有大约10年咁耐,只不过一直都隐藏在书局裡面,所以就鲜为人知。之但系低调咗咁多年,CC终于都开分行啦!而且仲係城中最旺地带- Farenheit 88 正門口,对CC迷嚟講真係一大喜讯。:)



Kinokuniya书局裡的Coffee Club。
虽然呢度的食物选择不及新加坡,不过有沙律,意粉,三文治,糕點同甜品都已经算唔错。

本来我想叫咖啡,但由于口好干,所以最后都揀咗玫瑰花茶(Rosebud Tea RM8.50)。^^

芝士烤鸡面包 Chicken Bruschetta (RM9.00) 卖相类似比萨,不过有别有一番风味,係一個相當唔错的小食。


今日的收获: 5月份InRed日本雜誌,裡面的服装配搭ichiban!:)


-


COFFEE CLUB XPRESS

ADD: Upper Level, 406-430, Level 4, Kinokuniya Book Store, Suria KLCC, 50088 Kuala Lumpur.

TEL: 03.2162.8292

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger