20110830

GOKU RAKU RAMEN 六步登極樂

只需六步,你就可以早登極樂!

哈哈~你千祈唔好誤會我叫你去死,我所謂的“六步登極樂”係指依照六個步驟就可以真正體験拉麵的極樂(極度快樂)。坦白講,我从来都唔知道原来食拉麵係咁有學問嘎,我只係膚浅咁認為“食物送到埋嚟就食”,只要拉麵湯够靓,麵够爽,並且趁热食,咁就係食拉麵的最大樂趣及满足感喇!不過近日同MengQ拜訪咗谷中城的極樂Goku Raku Ramen之後,我先知道原来我平日食拉麵的方式只能够让我感受一般的快樂(其實我都唔係好清楚快樂的程度要如何計算),而非極度快樂。XD 若然要體験拉麵美味的最高的境界,就要依照餐牌上的六個步驟,嘩~聽落好似好神奇,食拉麵就好如護膚咁有Step 1,2,3....至于效果如何,就要親身試過先知喇! :)



坐落于谷中城二樓的極樂拉麵 Goku Raku Ramen就在F.O.S的附近。 “透明化”的製麵房及廚房,外面可以睇得一清二楚。
簡約舒適的設計。


餐牌上的木雕標誌,好有心思啊!

極樂所提供的拉麵係由著名拉麵大師清水照久 (Teruhisa Shimizu) 創製的“岠切”拉麵(Horikiri)。

極樂的两大招牌- Ultimate Tonkotsu Ramen & Gokuraku Ramen。

《六步登拉麵極樂》的第1-3步驟。

第4-6步驟。留意第4步驟,亦是我做唔到的唯一步骤(無奈),佢話麵最好在上桌7-8分鍾後食完,哈?=_=" 咁热,點食得咁快呀?如果大馬有冬天怕且可以。

日式八爪魚仔 Chuka Lidako (RM7.90)- 味道同口感都唔错,不過價錢同份量好似不成對比,如果可以加多三粒八爪魚仔就啱啱好喇!:P

鹹蛋炸蓮藕片Renkon Chips (RM4.90)- 脆卜卜,一食就停唔到口。

招牌終極拉麵 Ultimate Tonkotsu (RM20.90)- 老火猪骨湯裡面带有韭菜油的香味,濃郁的味道令人難以抗拒。材料方面有一大片叉燒,溏心蛋,木耳絲,青葱,韭菜,蘆筍,紫菜以及香蒜油。有靓湯同好料,梗係一定要有好麵,極樂的自製拉麵彈性十足,香滑可口。食下食下,MengQ已經唔跟步驟咁将整碗拉麵吞落肚。XD

呢度唔單止有中英文餐牌,亦有日文餐牌。

喜歡刺激(味覺)的我選擇咗以上呢碗辣味猪骨湯拉麵 Spicy Tonkotsu (RM17.90)- 第一次飲咁開胃又冇豬騷味的拉麵湯,個人覺得非常满意!材料同終極拉麵差不多,只不過多咗芽菜,少咗溏心蛋。

大大瘦瘦的叉燒!

餐廳經理向我們推薦呢個小食- 豬肉培根包番茄仔 Yaki Tomato Maki (RM6.90),先鹹後酸的味覺享受好特别,口感有D似心太軟朱古力蛋糕咁,外硬内軟,當你發覺自己咬断培根時,其實番茄仔已經偷偷地溶在你口中。:P

有冇覺得佢好似引誘緊你?

大杯绿茶Green Tea (RM2)

炸墨魚 Breaded Ikageso (RM5.90), 正!

放心,唔係炸麵粉, 裡面有好大條墨魚嘎!=)




Goku Raku Ramen 極樂拉麵

ADD: Lot No. S025 & 026, Level 2, Mid Valley Megamall.

TEL: 03.2282.3924

OPERATION HOURS: 10am-10pm



No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger