20110809

TOKYO TEPPAN 鐡板慶週年

又一個365日,今日(5.8.2011)係我們的两週年!(唔該俾些少歡呼聲 XD )日子過的實在太快,回顧相當年,再看看現在...我覺得佢變咗,亦發覺我自己唔同咗, 我們的改變有點残酷,但我無法不接受这痛苦的事實---------- 我們都變肥了!到底係我因你而肥,定或是你因我而肥?無論如何,(照镜)依家已經唔係追究問題的時侯,因為一切已成定局。:P 老人家時時都話“有肉係福氣”或“食得是福”等安慰人的說話,如果脂肪的份量真係等同福气的層度,咁我會好樂意地接受同包容我身上每一寸多餘的贅肉。

今年同往年一樣,没有特别搞作,我送咗一個自制的幻燈片俾佢,都算心意之作,而佢就同我嚟呢度試食新嘢慶週年。嚟度係邊度?就係近来城中最紅的一條街——Tokyo Street 裡面的某一間日本餐廳,名為Tokyo Teppan 東京鐡板。



啱啱開張冇幾耐的Tokyo Teppan,人流不絕,因為人人都锺意“新屎坑”。XD
餐牌选择不多,一目了然。


每一份鐡板套餐都包括以上呢两款前菜- 木桶沙律同凍豆腐,健康又美味。


鐡板燒配清酒應該好正,不過今日冇咁嘅閒情,因為食完之後就要去睇戲,費時係戲院度訓著。(我一點酒精就會晏訓 :P


佢點咗個Azuma Set (RM30),有鐡板鷄肉同三文鱼,另外套餐裡面亦有蒜米炒飯,炒雜菜及味噌湯。



(上)炒饭有D乾兼硬,感覺难消化 :S 。(下)鐡板炒雜菜的味道幾好。

我的套餐比較豪華少少,全海鲜餐 Edo Set (RM38),有鐡板三文鱼,蝦同扇貝。材料雖然豐富,不過我覺得味道始終未到家,反而Pavilion美食坊(Foodcourt)的鐡板燒更加有“板氣” 同够味。

三文鱼,扇贝同大蝦都相當鲜甜,如果师傅可以係調味料方面稍微改進就更加好啦!






Tokyo Teppan

ADD: Lot 6.24.02, 6th Floor, Pavilion Shopping Centre, Bukit Bintang, Kuala Lumpur.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger