20110915

TERY PORK KAFE 豬羅記PART II之石頭豬豬

今日再次到訪Tery Pork Kafe係受老闆之邀試食新菜式,佢話要答謝我咁落力推薦Tery Pork俾大家,将佢間餐館寫得咁好。:) 其實我想同老闆講;“你唔好咁客氣喇!就算你唔邀請我去食免費餐,我都會再光顧你間餐館,因爲只要係好嘢,我都一定會带同親朋戚友一齊返去食,而價錢根本就不再考虑範圍之内。”不過,既然老闆咁有誠意offer,我當然不客氣咁带咗两位幸運儿:P 嚟同我分享今晚的“南門豬宴”,等两位亦能将此餐館的美食好好咁宣揚出去,免得辜負老闆的一番好意,嘻嘻~


舆老闆交談當中,我明白到老闆的對於食物質素的要求同堅持,亦知道老闆對於廚師伙伴及整體運作都充满百分百的信任同信心,如此正面的態度,相信老闆要達到的心願一啲都唔難。到底老闆有乜心願?請看下。


(食完呢餐豐富的晚餐後,我去訪問咗两個不曾去過Tery Pork的朋友)


ET-我,AL-三十出頭的中女,BD-三十左右的男人


ET: 唸到食猪肉,你會去邊?


AL: 梗係 El Cerdo 喇!(好懂得享受,不過每片豬火腿逐克計算,相當喇脷。:S)


BD: 寶香肉骨茶!(果然係正宗的chinaman,一講到豬肉就即刻唸到肉骨茶。XD)


然後佢地又反問我,而我就答:Tery Pork 囖!:) < 这就是老闆的心願,希望人人一想到食豬肉,就會即刻想起Tery Pork,雖然現階段並未有很多人認識此餐館,但至少已經有一個成功的例子。




其實老闆早就為我們準備咗今日的餐單,所以我們根本唔駛浪費睇餐牌,但我就大膽咁同老闆指定話我要有上一次我試過的蜜汁排骨拉麵,因為呢個麵實在太好味,我不能不重温兼同我身邊呢兩位分享嗰種非一般的味道。今日的排骨拉麵好明顯落重料 :P多謝老闆!我完全能感受到Tery Pork的誠意),有三塊排骨+两片熏肉+ 一粒荷包蛋咁豐富。嘩~ 一食之下,真係不得了!好似比上一次仲好味咁,應該係材料份量多咗的關系,所以味蕾受到更大的刺激。我們三人你一啖,我一啖,唔駛五分鐘就帮佢“洗碗”!XD 美味層度由此可見。 眼前呢一塊烤大排骨 (RM40),色澤亮麗,香氣逼人,誘惑力十足,但你是否能想像佢嘅味道?HP Sauce的味道? 黑胡椒的味道?其實統統都唔係,老闆話排骨唔係用一般西式酱料處理,而係日式酱料,難怪味道如此特别!個人覺得好似港式叉燒汁同日式照燒酱的混合體,又香又惹味,而且肉質厚實不肥腻,徹底咁改變我對傳統豬扒/豬骨油淋淋同豬騷味很重的印象。此烤排骨可謂我呢年来見過最有水準的Fusion作品,亦係又一個令我會再返去帮襯的堅定理由。 其實要用字眼去形容一樣食物有幾好味係一件相當困難的事,但一圖勝千言。:D
咦?點解又係拉麵? XD 皆因大家都覺得唔够喉,所以我就同老闆要多碗熏肉拉麵!“老闆,唔係我們貪心,而係師傅煮麵煮得太好喇!”*俾老闆一個小建議,不妨係餐牌上放上“厨師推薦Chef's Recommendation ” (或者“Estica's Recommendation" )的標誌,哈哈!


今日的主角,亦係Tery Pork 在11月即将推出的新菜式- 石頭豬豬 (Stone G RM18.90),一個混合日韩元素的豬肉片燒烤,新意非凡,啱曬喜歡DIY的現代人。:) 首先,老闆将一大塊肥豬油放在高温石頭上,然後待至溶化。

當石頭铺上一層溶化了的豬油時,我們就可以将一片片晶瑩剔透的豬肉片擺上去烤。肥瘦分明的三層肉片在高温之下發出”霹雳吧啦”的聲音,好刺激(好好玩)!=D

老闆親自示範,大家好似睇紧烹飪節目咁。XD

大家都眼金金望著呢片即将烤熟的豬肉片,(攞命)好香啊~~

嗒哒!将所有材料-豬肉片,韩國泡菜,日式味噌,蒜米片,葱,青瓜連同生菜包著一齊食,美味健康,口感甚佳。

Karen 不喜歡食泡菜,所以佢對呢個石頭豬豬不感興趣,但就對拉麵贊不絕口,仲話要带老公嚟食。

食咗咁多肉氣,係時侯食返啲甜品中和一下腸胃的酸性。老闆話新餐牌上即将會加入一系列甜品,好讓客人可以體驗更加完整的飲食過程-前菜>主菜>甜品。以上呢款甜品可算一個清新的組合- 烤圆筒麵包配搭香草雪糕,朱古力酱,忌廉同密瓜,但我個人就覺得有啲over,如果可以做迷你版本或選用威化餅(waffle)會比較好。
我偷偷地影底新餐牌的某一頁同你分享,要豬豬或要菇菇,你就要係11月的時侯親自去Tery Pork爭取,若然豬豬同菇菇都俾人搶曬,你大可以同老闆要求一個“抱抱”!XD





Tery Pork Kafe

ADD: C-1-6, Level 1, Block C, Pusat Kommersial SouthGate, No2., Jalan Dua off Jalan Chan Sow Lin, 55200 Kuala Lumpur.

TEL: 014.2366.355


No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger