20111123

KEDAI MAKANAN & MINUMAN SUPER TANKER (HAWKER CENTRE) 槟城的RM2.70,好大啊!

馬幣兩個七 (RM2.70) 可以食啲乜? 一碟雲吞麵?普通茶餐室至少都收四蚊啦!一個糯米雞?我公司樓下的包檔都已經賣成三蚊。基本上要用RM2.70嚟解决一餐係冇乜可能嘎,用嚟俾Toll或者買一條Gardenia麵包就差唔多。:S 不過我必需强調的就係以上呢種情况只會出現于係吉隆坡生活的朋友(真係搵食艱難),因為當馬幤RM2.70去到槟城的時後就完全唔一樣啦!

槟城RM2.70的價值係吉隆坡的雙倍!只要你身上有RM2.70,你絕對唔駛怕會係槟城餓死,因為你能够以超經濟價RM2.70换取一碟炒粿条、一碗魚蛋粉、一碗亞参叻沙或者其他美味的道地美食。如果話一餐係RM2.70,咁一日三餐都係只需RM8.10! (搞错,點解可以平成咁?)

早前我就随土生土長的槟城同事Erica嚟到當地一個甚有名气的美食中心享用早餐。呢度的選擇就如槟城美食的總站,應有尽有,而且每一樣食物(細碗/碟)都只係賣區區的RM2.70,所以我同Erica两夫婦就一口气叫咗六樣美食嚟品嚐。其實我好希望能够試埋其他美食,只可惜容納量有限,所以唯有留返下次拜訪槟城時再一一品嚐啦!:)




美麗華美食中心坐落于Lip Sin花圜最大的街市(Super Tanker Market)對面,所以呢一带人流旺盛,經常都會出現交通擁擠的情况。

只需RM2.70就可以係呢度享用各種美味的槟城食物,難怪早上九點就已經咁多人。

卤麵! 玉米煎糕 (Apong Balik)- 口感軟熟,令我食不停口。=D



炒粿條!

雲吞麵!:) 仲有...

咖哩叻沙麵- 材料有鮮鱿、豬紅、豆腐卜及生蛤,味道屬于少辣,類似新加坡加東叻沙的味道。

蝦糕腸粉- 一道不能错過的道地美食,軟嫩的腸粉配搭香濃的蝦糕酱,加上少許芝麻及辣椒酱,多層次的味覺享受,只能將佢形容為“平凡的極品”。

芋頭糕- 質感有彈性,不過個人覺得芋頭份量不足,所以味道方面略遜色。

炸魚肉米粉- 魚肉新鲜又脆口,只可惜米粉的味道過于清淡,必需配搭大量辣椒酱才顯得好味。

就連Angry Bird都嚟呢度食嘢。

食飽之後,我就陪Erica過對面的街市-Super Tanker Wet Market買水果。我個人其實對于又湿又臭的街市非常抗拒,但呢度的街市令我行得安心,因為環境衛生做得相當好,地上没有垃圾及水迹。

蔬果種類好多,而且亦非常新鮮。


菜檔竟然有賣葫蘆,有新意!=)

Kedai Makanan & Minuman Super Tanker (Hawker Centre)美麗華美食中心

ADD: Jalan Nipah, Taman Lip Sin, 11900 Bayan Lepas, Penang.

No comments

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Estica ALL RIGHTS RESERVED © - Powered by Blogger